The retribution of Mara Dyer

Mara Dyer wants to believe there's more to the lies she’s been told.
There is.

She doesn’t stop to think about where her quest for the truth might lead.
She should.

She never had to imagine how far she would go for vengeance.
She will now.

Loyalties are betrayed, guilt and innocence tangle, and fate and chance collide in this shocking conclusion to Mara Dyer’s story.

Retribution has arrived.


Titel: The retribution of Mara Dyer #3 Mara Dyer
Auteur: Michelle Hodkin
Aantal bladzijdes:  470
Speelt zich af in: New York (VS)
Uitgeverij: Simon & Schuster 


Samenvatting

Mara is uit Horizons gestuurd nadat ze een aantal medewerkers heeft aangevallen. Eenmaal weg uit Horizons gaat ze op zoek naar Noah, die nergens te bekennen is. Ze begint de zoektocht naar haar broer Daniel en samen gaan ze op zoek naar Noah.

Mijn mening

Eindelijk heb ik hem gelezen. Michelle Hodkin verdient een applaus met haar harde werk aan de Mara Dyer serie. Een serie waar ik ben van gaan houden. Een serie met veel factoren waardoor je verslaafd raakt. Maar vooral een serie die je vanaf het begin vast pakt en niet meer los laat.

Ondanks dat hij lekker dik is leest hij enorm snel weg. Met twee uur had ik de helft van het boek uit. Ik moest en zou weten hoe het afliep. En nee ik ben zeker niet teleurgesteld over het einde.

Het boek begint een beetje vaag met allemaal testen op Mara. Maar wanneer ze weg is uit Horizons neemt de spanning toe! Voor mij was het genieten. Het was precies wat ik verwachtte. 

Ik geef The retribution of Mara Dyer 5/5

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten